Ljudski dodir u
digitalnom svijetu

Digitalno sve više postaje dio naše svakodnevice, a u trenutačnoj situaciji “novog normalnog” još i više. Zna to dobro i simpatična agencija Lloyds Design kojoj je digitalno u malom prstu.

Uzmemo li u obzir činjenicu da nam je tehnologija danas postala nezaobilazni dio svakodnevnih života, korisničko iskustvo postaje sve važnije. Digitalno je tako dio naše svakodnevice i sve veći aspekt našeg života odvija se upravo tamo. A koliko je digitalno važno i odlazi li analogno u povijest otkrio nam je Domagoj Ostović, direktor simpatične agencije Lloyds Design. Sama ideja o osnivanju agencije, kako nam je otkrio, rođena je 2012. godine nakon trogodišnjeg rada u grafičkom dizajnu i izrade logotipa i letaka u sklopu studentske udruge u Rijeci. “Nakon toga sam se zaposlio u turističkoj agenciji gdje sam radio kao spona između programera i same tvrtke. Razvijali smo softver za upravljanje nekretninama i rezervacijama te sam u suradnji s programerima naučio osnove programiranja. Prekretnica se dogodila u trenutku kad sam shvatio da bih mogao samostalno napraviti cijelu web stranicu u vrlo kratkom roku i na tome dobro zaraditi. Motivirala me i činjenica da se inače opirem autoritetu pa kad sam osjetio da bih mogao samostalno pokrenuti nekakav posao, objeručke sam prihvatio tu priliku”, rekao nam je.

“Važno je da radite ono što volite i da vas sama ta ljubav i interes prema tome što radite motiviraju na nove izazove i daljnji razvoj.” Domagoj Ostović, Lloyds Design

Moglo bi te zanimati i...

Jedinstvena craft pekarnica

Studio 3LHD: Individualci zaljubljeni u arhitekturu

Vanjski tuševi s pametnom tehnologijom