Uzmemo li u obzir činjenicu da nam je tehnologija danas postala nezaobilazni dio svakodnevnih života, korisničko iskustvo postaje sve važnije. Digitalno je tako dio naše svakodnevice i sve veći aspekt našeg života odvija se upravo tamo. A koliko je digitalno važno i odlazi li analogno u povijest otkrio nam je Domagoj Ostović, direktor simpatične agencije Lloyds Design. Sama ideja o osnivanju agencije, kako nam je otkrio, rođena je 2012. godine nakon trogodišnjeg rada u grafičkom dizajnu i izrade logotipa i letaka u sklopu studentske udruge u Rijeci. “Nakon toga sam se zaposlio u turističkoj agenciji gdje sam radio kao spona između programera i same tvrtke. Razvijali smo softver za upravljanje nekretninama i rezervacijama te sam u suradnji s programerima naučio osnove programiranja. Prekretnica se dogodila u trenutku kad sam shvatio da bih mogao samostalno napraviti cijelu web stranicu u vrlo kratkom roku i na tome dobro zaraditi. Motivirala me i činjenica da se inače opirem autoritetu pa kad sam osjetio da bih mogao samostalno pokrenuti nekakav posao, objeručke sam prihvatio tu priliku”, rekao nam je.