U tabu Pregled prikazana su stanja vaših računa. Ovdje zadajete nove platne naloge i izvršavate prijenos sredstava između svojih računa. Također možete kreirati i tražiti predloške, pregledavati izvršene i neizvršene transakcije na odabranom računu i mijenjati limite po karticama.
Odabirom prečaca (tri točkice) na Pregledu otvara vam se više opcija: aktivacija mobilnog plaćanja (Apple Pay), dijeljenje IBAN-a, opcija slikaj i plati ( skeniranje uplatnice ili bar kôda), učitavanje uplatnice ili bar kôda iz galerije, prilagodba izgleda računa i mogućnost promjene redoslijeda računa na Pregledu.
Ovdje pronađite proizvode i usluge banke koje možete ugovoriti samostalno i izravno preko Georgea, bez dolaska u poslovnicu, poput žiroračuna, gotovinskog zajma, dopunskog zdravstvenog i putnog osiguranja, štednje, ulaganja u investicijske fondove, Diners Club kartice ili kupnje bonova za mobitel.
U tabu Kontakti dostupni su vam prečaci za kontakte banke, poveznice na društvene mreže banke te popis poslovnica i bankomata koje možete pretraživati prema svojoj lokaciji. U ovom tabu možete klikom na Poruke poslati poruku Kontakt centru za sve nejasnoće i pitanja vezana za George on-line bankarstvo.
Ovdje možete pronaći svoj mToken, kalkulator valuta i razne postavke poput aktivacije obavijesti, promjene jezika, promjene PIN-a, definiranje novog dnevnog transakcijskog limita te druge dodatne postavke. Dodatno, u Profilu na George webu možete pronaći i svoje Privole.
Kreditne kartice u aplikaciji George
- dospjelo dugovanje (iznos obavijesti o troškovima koji trebate podmiriti)
- novo dugovanje u tekućem obračunskom razdoblju
- datum izdavanja sljedeće obavijest o troškovima (računa)
- kako platiti obavijest o troškovima (račun) preko 2D barkôda
- raspoloživi iznos za plaćanje na prodajnim mjestima i podizanje gotovine.
- nefakturiranih transakcija (ako postoje)
- nepodmirenih obavijesti o troškovima (ako postoje).
- Na početnom ekranu kliknite na tri točkice desno od kartice i odaberite Rate
- Na početnom ekranu kliknite na željenu karticu, odaberite Funkcije i zatim Rate.
- na početnom ekranu kliknite na tri točkice desno od kartice i odaberite obavijesti o troškovima
- na početnom ekranu odaberite kreditnu karticu, kliknite na Funkcije i odaberite Obavijesti o troškovima.
- Odaberite obavijest o troškovima koju želite pregledati ili preuzeti.
- Kliknite na download.
- Prikazat će vam se poruka da ste preuzeli datoteku.
- Odaberite kako želite otvoriti datoteku i nakon toga je možete poslati na svoj e-mail.
- stanje sakupljenih nagradnih eura iz D Club nagradnog programa za umanjenje obavijesti o troškovima
- stanje sakupljenih Miles & More nagradnih milja
- uvjete korištenja usluge Airport Lounge (popis i cijene salona po gradovima, ostvarenu potrošnju i sl.)
- važenje usluge Pomoć na cesti PREMIUM ORYX Asistencije (samo za korisnike Diners Club Exclusive kartice)
- važeće police osiguranja.
- odobreni limit
- datum izdavanja obavijesti o troškovima
- način dostave obavijesti o troškovima
- adresu dostave obavijesti o troškovima.
Na početnom ekranu kliknite na Diners Club karticu, odaberite Funkcije i na dnu ekrana kliknite na Informacije o dugu, limitima i računima (ispod opcije Sažetak potrošnje).
Na ovom ekranu možete provjeriti:
Na početnom ekranu za svaku vašu karticu prikazat će se trenutačno stanje potrošnje za osnovnu i dodatne (ako ih imate) kreditne kartice.
Prikazani iznos se sastoji od:
Osim stanja, vidljivi su vam i trenutačno raspoloživi iznos za potrošnju i ukupni limit.
Raspoloživi iznos se umanjuje ovisno o vašoj potrošnji. Primjerice, ako ste obavili kupnju na rate, raspoloživi iznos će se umanjiti za cijeli iznos kupnje, iako ćete kupnju otplaćivati u mjesečnim ratama.
Prikaz ukupnog limita za podizanje gotovine
Na početnom ekranu kliknite na kreditnu karticu, odaberite Funkcije i zatim Limiti za kartice. Prikazat će vam se ukupni limit za podizanje gotovine i plaćanje karticom. Ako ste podizali gotovinu, trenutačno nije vidljivo umanjeno stanje vašeg ukupnog limita.
Kliknite na svoju kreditnu karticu i automatski će vam se otvoriti novi ekran s pregledom svih vaših transakcija po mjesecima.
Na ekranu će se prikazati nove transakcije koje nisu terećene (autorizacije), a koje umanjuju vaš raspoloživi iznos za potrošnju. Ispod novih transakcija prikazuje se pregled svih terećenih transakcija po mjesecima.
Ako želite – klikom na ikonu tražilice (donji lijevi kut), svoje transakcije možete pretraživati i prema, primjerice, iznosu, datumu i sl.
Također, klikom na ikonu graf (donji lijevi kut) možete vidjeti svoje uplate i isplate po mjesecima.
Za pregled transakcija po karticama svojih dodatnih korisnika, na početnom ekranu kliknite na željenu karticu. Za detalje o transakcijama kliknite na pojedinačnu transakciju.
Iznos plaćenih obavijesti o troškovima također su vidljive u transakcijama.
Rate možete pregledati na dva načina.
Možete pregledati preostale rate za plaćanje, iznose idućih rata te ukupan iznos kupnje.
Za detalje o ratama kliknite na pojedinačnu kupnju.
Do obavijesti o troškovima možete doći na dva načina:
Sve mjesečne obavijesti o troškovima dostupne su vam u .pdf formatu.
Kako mogu preuzeti obavijesti o troškovima u aplikaciji George?
Kako platiti obavijesti o troškovima?
Mjesečnu obavijest o troškovima platite preko svog Erste transakcijskog računa. Ako ga nemate, obavijest o troškovima platite na neki drugi način (u poslovnici, on-line bankarstvom i sl.).
Posljednji račun prikazuje iznos koji je potrebno podmiriti, a uključuje sve nepodmirene obavijesti o troškovima.
Dugovanje prikazuje iznos novih troškova koji su napravljeni nakon kreiranja posljednje obavijesti o troškovima te uključuje i iznos neplaćenih obavijesti o troškovima (ako ih imate).
Gdje mogu provjeriti datum izdavanja sljedeće obavijesti o troškovima?
Na dnu početnog ekrana odaberite Store i kliknite na Postavke kreditnih kartica. Kliknite na kreditnu karticu za koju želite provjeriti datum izdavanja obavijesti.
Odaberite Ostale postavke, kliknite Nastavite i pričekajte dok se ne prikaže ekran na kojem će pisati dan u mjesecu u kojem će se izdavati obavijesti o troškovima. Ovdje možete i promijeniti dan izdavanja ako vam postojeći ne odgovara.
Gdje se vidi moja uplata obavijesti o troškovima?
Nakon što platite svoju obavijest o troškovima, proknjižena uplata bit će označena zelenom bojom u pregledu ispod novih transakcija.
Za detalje plaćanja kliknite na .
Na početnom ekranu kliknite na kreditnu karticu, odaberite Funkcije i odaberite Vaše pogodnosti.
Na ovom ekranu možete provjeriti:
Određenim postavkama svojih kreditnih kartica možete upravljati sami. Na dnu početnog ekrana odaberite Store i kliknite na Postavke kreditnih kartica.
U Storeu možete promijeniti:
Kliknite na karticu za koju želite promijeniti postavku i pratite korake.
Vratite si eure uz Moneyback
Moneyback je nagradni program u aplikaciji George. Besplatan je i ne plaćate naknade.
U George profilu odaberete Moneyback i jednostavno aktivirate ponude koje vas zanimaju za kupovanje u raznim trgovinama i online.
Ovisno o uvjetima ponude, vraća vam se do 10% iznosa koji ste platili Erste debitnom karticom (tekućeg, žiro ili KEKS računa).
Novac koji ste sakupili od svih kupnji automatski se isplaćuje na vaš račun tijekom sljedećeg mjeseca.
Prošle i buduće iznose povrata novca možete pratiti u svom Moneybacku. A ponekad je potrebno i više tjedana da online kupnje budu vidljive.
George Spotlights
Od sada na početnom ekranu uživo pratite svoje troškove. Dodajte, uredite i istaknite kategorije koje su vam važne. A onda postavite budžet i držite troškove na oku.
Čim otvorite Georgea možete vidjeti svoje troškove za tekući mjesec.
Dodajte kategorije troškova koje želite pratiti (stanarina, hrana, ljubimci…).
U postavkama (gore desno na ekranu) birajte koje račune i kartice želite uključiti.
Postavite budžet za mjesec, a onda jednostavno pratite i planirajte svoje troškove.
Sve što odaberete u postavkama za Spotlights, odmah je vidljivo i na Pregledu – početnom ekranu aplikacije. Trebate samo kliknuti na + i prilagoditi prikaz svojim željama. Jednostavno, kratko i korisno.
Plaćanje naloga
S Georgeom, plaćanje je još jednostavnije. Na preglednoj stranici u aplikaciji, gdje su prikazani svi vaši proizvodi, odaberite novi nalog, a nakon toga odaberite ručni unos naloga, opciju slikaj i plati ili plaćanje putem predloška. Više pogledajte u kratko edukativnom videu.
Česta pitanja
- Odabirom kartice tekućeg računa te klikom na opciju „novi nalog“
- Odabirom kartice tekućeg računa možete započeti s unosom novog naloga klikom na „novi nalog“ u gornjem desnom dijelu ekrana ili u Izborniku na lijevoj strani ekrana
- Odabirom kartice deviznog računa te klikom na opciju „novi nalog“ ili
- Odabirom kartice deviznog računa možete započeti s unosom novog naloga klikom na „novi nalog“ u gornjem desnom dijelu ekrana ili u Izborniku na lijevoj strani ekrana.
- Ručni nalog
- Slikaj i plati ( skenirajte IBAN, skenirajte uplatnicu ili bar kod, učitajte bar kod ili uplatnicu iz galerije)
- Predlošci
Plaćanje u eurima možete napraviti na više načina:
Pod imenom primatelja možete unijeti nekoga od svojih kontakata i predložaka – jednostavno upišite ime predloška, ime primatelja, opis plaćanja i podaci će se popuniti sami od sebe.
Kad plaćate nekome kome do sada niste plaćali, morate unijeti čitav IBAN ili broj računa s početnom oznakom države.
Nakon popunjavanja svih obveznih polja nalog možete potpisati.
1. Odaberite "Novi nalog" unutar kartice tekućeg računa
2. Ispunite podatke i potpišite nalog
Pod imenom primatelja možete unijeti nekoga od svojih kontakata i predložaka i podaci će se popuniti sami od sebe. Kad plaćate nekome kome do sada niste plaćali, morate unijeti čitav IBAN ili broj računa s početnom oznakom države.
Nakon popunjavanja svih obveznih polja nalog možete potpisati.
Plaćanje u stranoj valuti možete napraviti na više načina:
Pod imenom primatelja možete unijeti nekoga od svojih kontakata i predložaka – jednostavno upišite ime predloška, ime primatelja, opis plaćanja i podaci će se popuniti sami od sebe.
George odmah prepoznaje da ste počeli unositi međunarodni nalog, a podaci o državi primatelja se automatski popune nakon unosa IBAN-a
1. Odaberite karticu deviznog računa
2. Odaberite "Novi nalog"
Pod imenom primatelja možete unijeti nekoga od svojih kontakata i predložaka – jednostavno upišite ime predloška, ime primatelja, opis plaćanja i podaci će se popuniti sami od sebe. Po završetku potpišite nalog.
Na početnom ekranu („Pregled“), na kartici računa kojeg želite teretiti jednostavno odaberite „novi nalog“. Postoje tri načina unosa naloga:
Ako ste se odlučili za „ručni nalog“, kod unosa primatelja možete koristiti najčešće kontakte ili IBAN. Možete dodati i novog primatelja prilikom čega ćete morati unijeti cijeli IBAN / broj računa, uključujući i oznaku države, a IBAN možete i skenirati.
Nakon odabira primatelja, na sljedećem ekranu upišite iznos, zatim poruku primatelju, odnosno opis plaćanja, potom provjerite sve uneseno i potpišite nalog.
1. Odaberite "Novi nalog"
Kod računa koji želite teretiti
2. Odaberite jednu od tri opcija unosa naloga
3. Odaberite jednog od postojećih ili ručno unesite primatelja
4. Unesite podatke
5. Potpišite nalog
Ako na zadani datum valute na računu nemate sredstava, platni nalog zadan u Georgeu pokušat će se izvršiti u narednih 14 dana.
Pojedine naloge trebat ćete potpisati push notifikacijom. Primjerice, ako ste se u George Web prijavili mTokenom. Ako ste se prijavili Display karticom, nalog ćete potpisati unosom odgovora s display kartice.
Ako nalog ne potpišete odmah nego odmah odaberete „unos novog naloga“ – i dalje ćete ga moći potpisati kasnije. George će ga spremiti kao otvoreni nalog, a moći ćete ga pronaći u povijesti računa, odabrati i potpisati kad god želite.
Na početnom ekranu odaberite račun s kojeg želite napraviti prijenos i kliknite na „novi nalog“, pod ime primatelja unesite IBAN ili ime vlastitog računa u korist kojeg radite prijenos.
Kod prijenosa na štedne račune isto je moguće i na početnoj kartici štednog računa odabirom opcije „moj prijenos“.
1. Odaberite račun i kliknite na "novi nalog"
2. Pod ime primatelja unesite IBAN vlastitog računa i ispunite ostale podatke
Ništa lakše. Unutar George Weba ili George Appa, na svojoj preglednoj stranici pronaći ćete sve svoje ugovorene proizvode.
Ukoliko želite platiti račun za karticu Erste Card Cluba unutar George Weba, jednostavno odaberite opciju Platite račun, a zatim odaberite račun koji ćete teretiti i upišite iznos te kliknite Platite.
Ukoliko želite platiti račun za karticu Erste Card Cluba unutar George Appa, jednostavno odaberite opciju Plaćanje računa, a zatim odaberite račun koji ćete teretiti te imate mogućnost upisati iznos plaćanja ili odabrati plaćanje Posljednjeg računa ili Dugovanje i nakon toga kliknete Potpišite.
Pregled računa i transakcija
Sada svoje račune i transakcije možete pratiti detaljnije nego ikad. Možete ih čak vizualizirati u grafikone ili dijagrame. Ili upisati iznos ili primatelja, a George će ih pronaći u trenu. Više pogledajte u kratko edukativnom videu.
Česta pitanja
Naloge možete pregledati odabirom transakcijskog računa te klikom na „naloge“. Naloge možete pregledati za odabrani račun ili za sve račune. U pregledu se nalaze svi izvršeni, neizvršeni, otvoreni, zadani, otkazani te nalozi u najavi.
Povijest transakcija možete također vidjeti odabirom transakcijskog računa te odabirom ikonice tražilice u donjem lijevom kutu ekrana.
1. Odaberite transakcijski račun
2. Odaberite naloge
3. Transakcije možete filtrirati
Predloške možete kreirati na početnom ekranu „pregled“ odabirom „novi nalog“ te odabirom opcije „ručni nalog“. Popunite tražena polja naloga te nakon što ste isto napravili i potpisali nalog, prikazat će vam se opcija „spremite uplatu kao predložak“.
Predložak možete pronaći odabirom „novi nalog“ i odabirom opcije „predlošci“, a za jednostavniji pronalazak predloška, u tražilici možete upisati ime primatelja ili ime predloška.
1. Odaberite "Novi nalog"
2. Odaberite opciju "Ručni nalog"
3. Popunite tražena polja
4. Potpišite nalog
Pokazat će vam se opcija "Spremite uplatu kao predložak".
Nalog možete ispisati odabirom opcije „vaši proizvodi“ – „sve o vašim nalozima“, klikom na nalog kojeg želite isprintati i odabirom „isprintajte“.
1. Kliknite na "Vaši proizvodi" - "Sve o vašim nalozima"
Odaberite nalog te potom opciju "isprintajte"
Odaberite karticu svog deviznog računa, kliknite na „vezane račune“ i tamo dodajte novu valutu. U padajućem izborniku odaberite novu valutu koju želite dodati.
1. Odaberite karticu deviznog računa
2. Kliknite na "Vezani računi"
Unutar izbornika na lijevoj strani ekrana odaberite "Vezani računi" i tamo odaberite "Dodaj novu valutu"
3. Odaberite valutu
Iz padajućeg izbornika odaberite valutu koju želite dodati i kliknite na "Otvorite".
Transakcije možete pregledavati unazad tri godine.
1. Odaberite račun
2. Odaberite ikonu povećala
3. Odaberite datum
4. Transakcije možete pregledavati unazad tri godine
U George Appu s desne strane kod informacija o vašem računu nalazi se ikonica za dijeljenje informacija o računu. Kliknite na i podijelite svoj IBAN i BIC/SWIFT.
Na George Webu odaberite račun čije detalje želite podijeliti s nekime. U navigaciji s lijeve strane odaberite postavke proizvoda gdje možete ili kopirati podatke računa pa ih ručno podijeliti gdje vam paše ili poslati, što će automatski otvoriti vaš e-mail klijent i novu poruku s podacima o računu.
Praktično, zar ne?
1. Klikom na ikonicu za dijeljenje podijelite svoj IBAN i BIC/SWIFT
Potvrde o plaćanju stižu vam na e-mail adresu koji ste unijeli u svojim kontakt podacima. Ako želite, ovu adresu uvijek možete promijeniti u postavkama Georgea Weba.
Potvrde o plaćanju moguće je ponovno poslati na e-mail odabirom kartice računa u aplikaciji George. Potrebno je pronaći izvršeni nalog te klikom na nalog podijeliti potvrdu o plaćanju putem jedne od dostupnih aplikacija za komunikaciju.
Potvrde o plaćanju moguće je preuzeti unutar George Weba odabirom kartice željenog računa. Zatim je potrebno pronaći željenu transakciju te klikom na nju otvoriti padajući izbornik. Klikom na opciju „Isprintajte“ možete preuzeti potvrdu o plaćanju u PDF formatu.
Sve svoje kartice možete pronaći u svom „profilu“ gdje možete odabrati „vaše proizvode“. Kartice možete i sakriti tako da vam nisu vidljive na početnom ekranu „pregled“, a možete se poigrati i sa redoslijedom prikaza.
Dnevni limit ćete pronaći u svom profilu, pod limitima, a možete unijeti isključivo niži iznos od trenutačnog. Osim toga, svoj dnevni limit možete i povisiti jednokratno, samo za odabrani dan, pozivom na broj telefona 072 555 555.
Ako želite trajno povisiti svoj limit, posjetite najbližu poslovnicu Erste banke.
1. Unutar stranice profila odaberite "Vaši proizvodi" ili "Limiti"
2. Možete sakriti pojedine kartice ili se poigrati s redoslijedom prikaza
3. Unutar opcije "Limiti" možete smanjiti iznos dnevnog limita
Kreiranje trajnog naloga
I trajni nalog možete zadati u samoj aplikaciji.
Odaberite račun s kojeg će se trajni nalog izvršavati, odaberite funkcije, a potom i trajne naloge.
Kliknite na „+“.
Unesite potrebne podatke.
Pregled Erste Rata
George vam daje potpun pregled nad jedinstvenom uslugom Erste Rate. Sve što plaćate na rate, kao i gotov novac koji na rate podižete na bankomatima, pronaći ćete unutar funkcija pod svojim tekućim računom.
Česta pitanja
Naravno. Svoje Erste Rate, odnosno sva plaćanja i podizanja gotovine na rate možete pregledavati i u mobilnoj aplikaciji George i na George Webu.
Odaberite tekući račun, zatim odaberite Funkcije, a nakon toga „Erste Rate“
Odabirom opcije Erste Rate unutar izbornika možete pregledavati limit, raspoloživi iznos, datume transakcija kao i transakcije napravljene karticom.
Možete pregledavati i iznose podignute na bankomatima.
Kao i pregledavati sve transakcije napravljene u pojedinoj trgovini.
S Georgeom možete stvarno svašta
U George Storeu ugovorite sve što vam treba: tekući račun, gotovinski kredit, kreditnu karticu ili putno zdravstveno osiguranje, personalizirajte svoje proizvode novim imenima, bojama i slikama ili, ako imate pitanje, javite se Kontakt centru direktno iz aplikacije.
Česta pitanja
George Store je virtualna trgovina u kojoj možete ugovoriti ili kupiti proizvode Erste banke. Zasad u George Storeu možete ugovoriti Erste žiroračun i tekući račun, George gotovinski kredit i gotovinski zajam ili štednju, kreditnu karticu, putno zdravstveno osiguranje, dopunsko zdravstveno osiguranje te kupiti GSM bonove. Sve to, naravno, bez odlaska u poslovnicu.
U mobilnoj aplikaciji, George Store se nalazi na alatnoj traci na dnu aplikacije, a na George Webu u izborniku pod „Dodajte novi proizvod“.
U izborniku odaberite "dodajte novi proizvod"