Kako najbrže sakupljati nagradne milje?
Kreditnim karticama
Erste banke
- Diners Club Croatia Airlines karticom milje sakupljate potrošnjom na prodajnim mjestima u zemlji i inozemstvu (uključujući i potrošnju na benzinskim postajama) u omjeru 0,66 EUR = 1 nagradna milja
- Visa Croatia Airlines karticom u paketu s Diners Club Croatia Airlines karticom milje sakupljate isključivo potrošnjom na prodajnim mjestima u inozemstvu (uključujući i potrošnju na benzinskim postajama) u omjeru 1 EUR = 1 nagradna milja
- Samostalnom Visa Croatia Airlines karticom - milje sakupljate potrošnjom na prodajnim mjestima u Hrvatskoj i inozemstvu u omjeru 2 EUR = 1 nagradna milja
Ostalo
- na letovima Croatia Airlinesa i ostalih članica Star Alliancea te brojnih drugih zrakoplovnih kompanija ovisno o destinaciji i klasi zrakoplovne karte
- korištenjem usluga partnera Miles & More programa poput Hyatta, Hiltona, Westina, Sheratona, Intercontinentala, Golden Tulipa itd.
- iznajmljivanjem vozila u rent-a-car tvrtkama AVIS, Europcar, Hertz ili Sixt
- korištenjem usluga možete pronaći na Miles & More internetskim stranicama ostalih partnera
Još brže do nagradnih milja!
Plaćajte račune Diners Club Croatia Airlines karticom preko usluga Hrvatske pošte – e-pošta, m-pošta ili na portalu „svi računi.hr“
Neograničena valjanost milja
Nagradne milje sakupljene po bilo kojoj osnovi na Miles & More računu imaju neograničeno važenje, pod uvjetom da svaki mjesec sakupite barem jednu redovnu nagradnu milju te koristite karticu najmanje tri mjeseca.
Ako jedan od ovih uvjeta nije zadovoljen, proces zastarijevanja milja nastavit će se u skladu s Miles & More pravilima i uvjetima. Članovima koji imaju status Frequent Traveller, Senator ili HON Circle Member, milje neće isteći za vrijeme trajanja statusa. Za više informacija posjetite www.miles-and-more.com
Sakupljene nagradne milje možete zamijeniti za:
- nagradne karte za letove svih zrakoplovnih kompanija članica Star Alliancea (u vrijednost nagradne karte nisu uključene takse zračnih luka, ali i njih možete platiti miljama)
- premještaj u višu klasu leta npr. iz ekonomske u poslovnu klasu
- hotelski smještaj partnera Miles & More programa
- iznajmljivanje vozila rent a car partnera Miles & More programa
- kupnju predmeta iz World shop kataloga
Fly smart opcija – letite pametno
Zatražite nagradnu zrakoplovnu kartu na www.miles-and-more.com dva tjedna prije leta, ili najmanje dva radna dana prije, i uštedite do 40% nagradnih milja! Fly Smart povratnu kartu do europskih odredišta u ekonomskoj klasi zamijenite za svega 20.000 nagradnih milja!
Gdje provjeriti stanje milja na Miles & More
računu i zamijeniti ih za nagradne karte
- preko besplatne online usluge na www.miles-and-more.com
- pozivom na broj telefona Miles & More kontakt centra na 072 220 220 (radnim danom od 8 do 18 sati)
- besplatnom aplikacijom Miles & More za iPhone i Android uređaje
- slanjem zahtjeva na adresu P.O. BOX 1200, 33409 Verl, Germany
Za pristup informacijama o stanju milja pripremite Miles & More članski broj i PIN. Ako ste zaboravili PIN, slobodno ga zatražite pisanim putem na adresu: Miles and More P.O. BOX 1200, 33409 Verl, Germany ili e-mailom preko Miles & More web stranice.