Odaberite kako želite primiti svoj PIN!

Uz vašu karticu treba vam PIN, koji vam možemo poslati SMS-om ili poštom, ovisno o tome što ste odabrali na zahtjevu za izdavanje kartice ili na zahtjevu za ponovno izdavanje PIN-a.

Uz vašu karticu treba vam PIN, koji vam možemo poslati SMS-om ili poštom, ovisno o tome što ste odabrali na zahtjevu za izdavanje kartice ili na zahtjevu za ponovno izdavanje PIN-a.

Slanje PIN-a SMS-om

Svoj PIN* možete saznati u nekoliko jednostavnih koraka.

1

S broja koji ste naveli na zahtjevu za izdavanje kartice na broj 813200 pošaljite SMS** sa svojom godinom rođenja, prvih šest brojeva kartice i zadnja četiri broja kartice, međusobno odvojenih kosom crtom. Svakako provjerite podatke prije slanja SMS-a.

2

Primit ćete SMS s broja 813200, u kojem će biti naveden vaš PIN. Odmah ga zapamtite i izbrišite SMS.

3

Dobivenim PIN-om potvrđivat ćete transakcije na prodajnim mjestima i podizanje gotovine na bankomatima.

* Prvo izdavanje kartice i PIN-a se ne naplaćuje.

** Cijenu SMS-a naplaćuje mobilni operator prema ugovorenom tarifnom modelu.

Nakon zaprimljenog PIN-a SMS-om, nije moguće opet tražiti PIN samo ponovnim slanjem ispravnih podataka SMS-om. Ukoliko ste zaboravili PIN trebate predati zahtjev za ponavljanje PIN-a.

Ako nam zabunom pošaljete SMS nepravilnog sadržaja, u povratnoj ćemo vas poruci obavijestiti o pogrešci. SMS za dobivanje PIN-a možete slati triput.

Unesete li i četvrti put nepravilno formatiran SMS, više nećete dobiti povratnu poruku i trebat ćete nas nazvati na 0800 7890.

Primjer podataka za slanje SMS-a kojim tražite svoj PIN

Godina rođenja:

1969

Prvih šest brojeva kartice:

123456

Zadnja četiri broja kartice :

7890

Sadržaj SMS-a:

1969/123456/7890

Primjer SMS-a s PIN-om

Vas tajni broj je XXXX. Molimo Vas da ga zapamtite i da ga nikome ne otkrivate. Obvezno obrisite ovaj SMS. Vaša Erste banka.     

Primjeri SMS-a koje možete povratno dobiti

U slučaju ispravnog slanja zahtjeva za PIN.

U slučaju da ste dva puta krivo poslali zahtjev za izdavanje PIN-a.

U slučaju da ste treći put krivo poslali zahtjev za izdavanje PIN-a.

Poruka koju ćete primiti kad je PIN spreman za preuzimanje nakon što ste zatražili ponovno izdavanje PIN-a.

Ako u roku od 15 dana ne zatražite SMS-om svoj PIN, poslat ćemo vam podsjetnik.

Ponovno izdavanje PIN-a

Ako želite ponovno zatražiti PIN, Zahtjev za ponavljanje PIN-a možete predati u poslovnici ili nam ga poslati poštom.

Kad PIN bude spreman za preuzimanje primit ćete poruku prikazanu na četvrtoj slici, na koju trebate odgovoriti podacima za traženje PIN-a.

Ponavljanje PIN-a naplaćuje se u skladu s Posebnim uvjetima o izdavanju i korištenju te naknadama.

Slanje PIN-a poštom

Želite li primiti PIN poštom, poslat ćemo ga u PIN kuverti i stići će vam 5 do 7 dana od obrade zahtjeva.

A što ako PIN ipak ne primite u tom roku? Samo nas nazovite na 0800 7890.

Promjena PIN-a

Želite li promijeniti PIN koji ste dobili – zato što biste novi lakše pamtili ili zato što sumnjate da vam postojeći PIN mogu zloupotrijebiti – to možete besplatno učiniti na bankomatima Erste banke.

Postupak promjene

Nakon što  umetnete karticu, unesite trenutačni PIN.

U izborniku odaberite opciju Promjena PIN-a.

Upišite novi četveroznamenkasti broj i ponovite njegov unos da biste potvrdili izmjenu.

I nemojte za svoj novi PIN odabrati 1111, 2222, 1234, 4321 ili datum rođenja. Hakeri vole takve brojeve!

Čuvajte svoj PIN!

  • Ne zapisujte svoj PIN – ni na papirić ni u mobitel. A takav papirić nikako ne nosite uz karticu!
  • Najbolje je svoj PIN zapamtiti – zato uništite PIN kuvertu Ili obrišite SMS.
  • PIN treba biti poznat samo vama! Nikome nemojte otkrivati svoj PIN.
  • Naši djelatnici ili policija nikad neće od vas tražiti PIN – ne nasjedajte na takve pozive ili poruke!
  • Unosite li PIN na bankomatu ili prodajnom mjestu, uvijek ga prekrijte. Nikad ne znate tko bi ga mogao zloupotrijebiti.

Često postavljena pitanja