Kako bi vaša online kupovina bila još sigurnija, ubrzo će se prilikom kupnje debitnim karticama Erste banke na internetskim prodajnim mjestima transakcije moći autentificirati mTokenom.
Ako koristite naše debitne kartice, a još niste ugovorili mToken, svakako to učinite što prije kako biste i dalje mogli neometano kupovati i plaćati online. Korištenje mTokena je besplatno, a možete ga ugovoriti u svakoj našoj poslovnici.
Usluge sigurnog internetskog plaćanja, Visa Secure i Mastercard® Identity Check, besplatne su usluge s najvišim stupnjem sigurnosti kupnje Visa i/ili Maestro/Mastercard karticama Erste banke na internetskim prodajnim mjestima koja podržavaju plaćanje 3D standardom.
Prilikom potvrde kupnje, potrebno je karticu dodatno autentificirati, odnosno potvrditi svoj identitet jednokratnom mToken zaporkom. Pritom se razmjena tajnih podataka obavlja isključivo između korisnika kartice i Erste banke te internetsko prodajno mjesto nema uvid u njih.
Kako koristiti mToken?
Kako ugovoriti mToken?
Često postavljana pitanja
Usluge sigurnog internetskog plaćanja, Visa Secure i Mastercard® Identity Check, besplatne su usluge s najvišim stupnjem sigurnosti kupovine VISA i/ili Maestro/Mastercard karticama Erste banke na internetskim prodajnim mjestima koja podržavaju plaćanje 3D standardom. Prilikom financijske potvrde kupovine, nakon 15.09.2019. dodatno ćete nam potvrditi identitet korištenjem mTokena. Razmjena tajnih podataka obavlja se isključivo između vas, korisnika kartice, i Erste banke te internetsko prodajno mjesto nema uvid u podatke koji se razmjenjuju.
Autentifikacija je postupak koji nam omogućuje provjeru vašeg identiteta ili valjanost kartice.
Da biste koristili usluge sigurnog plaćanja, nakon 15.09.2019. ćete uz važeću karticu Erste banke, broj mobilnog telefona koji ste dostavili Erste banci trebati i Erste mToken.
Za korištenje usluga sigurnog internetskog plaćanja nakon 15.09. trebat ćete imati
- instaliranu mobilnu aplikaciju Erste mBanking unutar koje se nalazi mToken. Saznajte više o mTokenu.
- internetsku vezu i preglednik interneta
Sve ostalo podrazumijeva standardnu tehničku opremu računala i podršku koju koristite.
Ukoliko se prilikom internetske kupnje ne prikaže autentifikacijski 3D ekran:
- provjerite oglašava li internetsko prodajno mjesto usluge sigurne kupnje (Visa Secure i/ilii Mastercard® Identity Check)
- provjerite postoji li novija verzija internetskog preglednika od one koju koristite te ga ažurirajte po potrebi
- u opcijama preglednika interneta omogućite enkripcijski protokole TLS 1.0, TLS 1.1 i TLS 1.2.
- omogućite prikaz 3D ekrana ako na računalu postoji upogonjen određeni sigurnosni softver koji bi blokirao prikaz ekrana (antivirus, firewall, određeni ADBlock softver)
- ako se problem sa prikazom ekrana pojavljuje i nakon što ste poduzeli navedene korake, javite nam se na 0800 7890 ili na +385 51 365 591 za pozive iz inozemstva
mToken je funkcionalnost mobilne aplikacije Erste mBanking i služi vašoj autentifikaciji prilikom autorizacije transakcije kupovine na internetskim prodajnim mjestima.
mToken dio je aplikacije Erste mBanking pa je za njegovo korištenje potrebno instalirati mBanking na pametni telefon iPhone ili Android.
Da biste aktivirali mToken, morate imati ugovorenu barem jednu od usluga digitalnog bankarstva, odnosno mBanking ili NetBanking.
Prilikom ugovaranja usluge korisniku se šalje SMS s linkom na aplikaciju, ali korisnik je može i sam preuzeti iz App Storea ili Google Playa.
Ako već imate aktiviran mToken na jednom uređaju, unutar opcije "upravljanje mTokenom" možete pokrenuti preseljenje tog mTokena na drugi uređaj ili izdati kôdove za novi mToken na nekom drugom uređaju.
Autentifikacija transakcije realizira se onim mTokenom koji je zadnji korišten za prijavu na usluge on-line bankarstva ili za autentifikaciju transakcije.