Važna obavijest: Erste banka je preuzela dio poslovanja Erste Card Cluba!
1.10.2024. provedena je statusna promjena kojom je Erste&Steiermärkische Bank d.d („Erste banka“) preuzela dio poslovanja Erste Card Cluba d.o.o. („ECC“), koji se odnosi na segment izdavanja kreditnih kartica.
1.10.2024. provedena je statusna promjena kojom je Erste&Steiermärkische Bank d.d („Erste banka“) preuzela dio poslovanja Erste Card Cluba d.o.o. („ECC“), koji se odnosi na segment izdavanja kreditnih kartica.
Tom promjenom korisnici Diners Club, Visa ili Mastercard kreditnih kartica, koje su ugovorili s ECC-om, postali su klijent Erste banke. No, zbog toga ne trebaju otvoriti tekući račun u Erste banci.
Tom promjenom korisnici Diners Club, Visa ili Mastercard kreditnih kartica, koje su ugovorili s ECC-om, postali su klijent Erste banke. No, zbog toga ne trebaju otvoriti tekući račun u Erste banci.
Izmjene Okvirnog ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club, Visa i Mastercard kartica i povezanu dokumentaciju, koja nije njegov sastavni dio, a koji su stupili na snagu, možete pročitati ovdje.
Izmjene Okvirnog ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club, Visa i Mastercard kartica i povezanu dokumentaciju, koja nije njegov sastavni dio, a koji su stupili na snagu, možete pročitati ovdje.
Aplikacija ECC Mobile i usluge ECC online
Ugasili smo aplikaciju ECC Mobile i usluge ECC online.
Većina njihovih funkcionalnosti je dostupna u besplatnom on-line bankarstvu George (mobilnom i internetskom):
- praćenje troškova (jednokratnih i na rate)
- primanje i plaćanje obavijesti o troškovima
- provjera i samostalno upravljanje limitima
- kupnja bonova za mobitel
- odabir načina dostave obavijesti o troškovima
- odabir termina izdavanja obavijesti o troškovima.
Ugasili smo aplikaciju ECC Mobile i usluge ECC online.
Većina njihovih funkcionalnosti je dostupna u besplatnom on-line bankarstvu George (mobilnom i internetskom):
- praćenje troškova (jednokratnih i na rate)
- primanje i plaćanje obavijesti o troškovima
- provjera i samostalno upravljanje limitima
- kupnja bonova za mobitel
- odabir načina dostave obavijesti o troškovima
- odabir termina izdavanja obavijesti o troškovima.
Ugasili smo aplikaciju ECC Mobile i usluge ECC online.
Većina njihovih funkcionalnosti je dostupna u besplatnom on-line bankarstvu George (mobilnom i internetskom):
- praćenje troškova (jednokratnih i na rate)
- primanje i plaćanje obavijesti o troškovima
- provjera i samostalno upravljanje limitima
- kupnja bonova za mobitel
- odabir načina dostave obavijesti o troškovima
- odabir termina izdavanja obavijesti o troškovima.
Od 2.10.2024. svoje internetske kupnje kreditnom karticom možete potvrđivati isključivo preko aplikacije George.
Obavijesti o troškovima
Ako ste obavijesti o troškovima primali isključivo u aplikaciji ECC Mobile ili na uslugama ECC online, odsad ćete ih primati:
- u aplikaciju George ili
- poštom ako nemate aplikaciju George. Aktivirate li aplikaciju George do 1.4.2025. automatski ćemo prebaciti primanje obavijesti (umjesto poštom) u aplikaciju George.
Ako ste obavijesti o troškovima primali poštom ili e-mailom, nastavit ćete ih primati na isti način.
Od 1.10.2024. promijenili su se podaci za plaćanje pa će na obavijesti o troškovima, koja će se izdati nakon tog datuma, biti navedeni novi IBAN i poziv na broj. Zato je važno da nakon tog datuma koristite podatke s uplatnice i provjerite ih prije plaćanja.
U slučaju da ipak platite obavijesti o troškovima koristeći stare podatke, vaša će se uplata proslijediti Erste banci (do 31.12.2024.), a nakon toga uplata će se vratiti na vaš IBAN.
Datum izdavanja vaše obavijesti o troškovima u rujnu 2024. ujedno će biti i datum izdavanja i svih sljedećih obavijesti. Primjerice, ako vam je obavijest o troškovima izdana 25.9.2024., sve sljedeće obavijesti izdavat će se 25. u mjesecu.
Želite li promijeniti datum izdavanja obavijesti o troškovima, nakon 1.10.2024. moći ćete to zatražiti u aplikaciji George ili poslovnicama Erste banke.
Od 1.10.2024. produljujemo rok dospijeća za plaćanje obavijesti o troškovima samo za korisnike:
- Diners Club Croatia Airlines i Visa Croatia Airlines kartica s dosadašnjih 12 na 17 dana
- Diners Club Exclusive kartica s dosadašnjih 14 na 21 dan.
To znači da ćemo vam samo za obavijesti o troškovima koje su plaćene u dospijeću dodijeliti nagradne milje / nagradne eure.
SEPA izravno terećenje
Od 1.10.2024. prestaje usluga SEPA izravnog terećenja za otplatu troškova i od tog datuma obavijesti o troškovima više nećete moći plaćati uslugom SEPA izravnog terećenja.
To znači da ćete troškove po kreditnim karticama iskazane na obavijesti o troškovima trebati podmiriti sami - digitalnim kanalima, u poslovnici Erste banke ili na neki drugi način.
Podsjećamo vas da se od 1.10.2024. mijenjaju podaci za plaćanje (novi IBAN i poziv na broj) pa svakako provjerite podatke prije plaćanja.
Uživajte i dalje u D Club pogodnostima
Svojom potrošnjom i dalje sudjelujete u D Club nagradnom programu, u kojem sakupljate nagradne eure, po istim uvjetima i pravilima kao i prije.
Neiskorišteni nagradni euri 2.10.2024. prenijet će se u banku, a moći ćete ih iskoristiti u aplikaciji George ili pozivom na broj 0800 7890. Napominjemo da prikaz potencijalnih nagradnih eura trenutačno nije vidljiv u aplikaciji George.
Uvjeti korištenja za Miles & More nagradni program, uslugu Airport Lounge te ostvarivanje prava na police osiguranja - ostaju isti.
Također, sve navedene pogodnosti od 2.10.2024. moći ćete pratiti u aplikaciji George.
Usluge ASIST+
Od 1.10.2024. ukida se usluga ugovornog terećenja po Diners Club, Visa i Mastercard karticama za usluge ASIST+*.
Korisnicima će usluge ASIST+, koje su aktivne 30.9.2024., vrijediti do isteka i neće se više automatski obnavljati.
Usluga ASIST+ Pomoć na cesti PREMIUM korisnicima Diners Club Exclusive kartica nastavit će se obnavljati i dalje kao dio paketa pogodnosti.
Ako i dalje želite koristiti usluge ASIST+, možete se obratiti ORYX Asistenciji na +385 99 526 7770 ili na info@oryx-assistance.com.
*Pomoć na cesti PREMIUM/Drive, Pomoć u kući, Autopass, Drugi auto, MobiExpress, Medins Basic, Medins Standard, Medins Premium.
Ako želite plaćati režije bez naknada i to 100% digitalno, aktivirajte uslugu KEKS Pay režije i primajte račune direktno u aplikaciju KEKS Pay.
Ugovaranje novih ili dodatnih kartica u Erste banci
Usluga Erste FonStart
Za informacije o svojoj kreditnoj kartici možete koristiti besplatnu uslugu Erste FonStart pozivom na 072 555 555. Usluga vam omogućuje da telefonski provjerite raspoloživi limit, trenutačnu potrošnju, zaprimljenu uplatu i sl.
Za korištenje usluge Erste FonStart prijavljujete se korisničkim imenom i zaporkom. Podatke za prijavu možete dobiti pozivom Kontakt centru na 0800 7890 ili u poslovnici Erste banke.
Klijenti Erste banke prijavljuju se korisničkim imenom i zaporkom, koje su dobili prilikom ugovaranja usluge, ili mTokenom/tokenom ako koriste aplikaciju George.
Informacije o obradi Vaših osobnih podataka
Provođenjem statusne promjene Erste banka postaje novi voditelj obrade Vaših osobnih podataka. To znači da ćete se za sva pitanja i ostvarivanje prava u obradi Vaših podataka moći obratiti banci na erstebank@erstebank.hr, adresu sjedišta banke, telefonski broj 0800 7890, u poslovnicama ili na kontakt službenika za zaštitu podataka: SZOP@erstebank.hr ili Ivana Lučića 2, Zagreb (za službenika za zaštitu podataka).
Što ako ste ujedno i klijent Erste banke i ECC-a?
Nakon 1.10.2024. nastavit ćete primati obavijesti o proizvodima i pogodnostima, personaliziranim ponudama te unaprjeđenju proizvoda i usluga za sve proizvode Erste banke, uključujući i kreditnokartične proizvode samo ako ste:
- dali privole Erste banci da kao voditelj obrade obrađuje Vaše podatke radi slanja marketinških obavijesti i unaprjeđenja proizvoda i usluga i
- dali privole ECC-u da obrađuje Vaše podatke radi slanja obavijesti o posebnim popustima i ponudama te istraživanjima mišljenja o kreditnokartičnim proizvodima.
Ako niste dali privole Erste banci, a dali ste ih ECC-u, nakon 1.10.2024. nećemo Vas obavještavati o posebnim popustima i ponudama te istraživanjima mišljenja o kreditnokartičnim proizvodima.
Što ako ste klijent ECC-a i niste klijent Erste banke?
Nakon 1.10.2024. obavještavanje o posebnim popustima i ponudama te istraživanjima mišljenja o kreditnokartičnim proizvodima primat ćete u skladu s privolama koje ste dali ECC-u.
Također, nakon 2.10.2024. svoje privole možete ažurirati u aplikaciji George ili u poslovnicama Erste banke, a dodatne informacije moći ćete pronaći u Informacijama o obradi podataka koje će banka objaviti na www.erstebank.hr, na digitalnim kanalima te u poslovnicama Erste banke.
Kontaktirajte nas:
- besplatni info telefon: 0800 7890
- info telefon za pozive iz inozemstva: +385 51 365 591
- e-mail: erstekartice@erstebank.hr i erstebank@erstebank.hr(Zbog velikog broja zaprimljenih poruka, trenutačno se duže čeka na odgovor za sve upite poslane na ovaj e-mail.)
- za prijavu krađe ili gubitka kartice: 072 555 555 ili 0800 7890.
Dokumentacija
PDF (659 KB) | |
PDF (533 KB) | |
PDF (542 KB) | |
PDF (525 KB) | |
PDF (524 KB) | |
PDF (523 KB) | |
PDF (524 KB) | |
PDF (534 KB) | |
PDF (532 KB) | |
PDF (533 KB) | |
PDF (540 KB) | |
PDF (553 KB) | |
PDF (566 KB) | |
PDF (85 KB) |