Važna obavijest: Erste banka je preuzela dio poslovanja Erste Card Cluba!

1.10. 2024. provedena je statusna promjena kojom je Erste&Steiermärkische Bank d.d („Erste banka“) preuzela dio poslovanja Erste Card Cluba d.o.o. („ECC“), koji se odnosi na segment izdavanja kreditnih kartica.

Tom promjenom su poslovni subjekt, kao i njegovi poslovni korisnici, postali klijenti Erste banke na temelju Diners Club, Mastercard i Visa kreditnih kartica koje je poslovni subjekt ugovorio s ECC-om. No, zbog toga ne trebaju otvoriti tekući račun u Erste banci.

Izmjene Okvirnog ugovora o izdavanju i korištenju Diners Club, Visa i Mastercard kartica i povezanu dokumentaciju, koja nije njegov sastavni dio, a koji su stupili na snagu, možete pročitat ovdje.

Aplikacija ECC Mobile i usluge ECC online

Ugasili smo aplikaciju ECC Mobile i usluge ECC online.

Većina njihovih funkcionalnosti je dostupna u Erste NetBankingu (internetsko bankarstvo) i Erste mBankingu (mobilno bankarstvo):

  • praćenje troškova (jednokratnih i na rate)
  • primanje i plaćanje obavijesti o troškovima.

 

Ako niste klijent Erste banke i želite aktivirati usluge Erste NetBanking i Erste mBanking, trebate ugovoriti Erste transakcijski račun da biste ih mogli koristiti.

Većina funkcionalnosti aplikacije ECC Mobile je dostupna u
besplatnom on-line bankarstvu George (mobilnom i internetskom):

  •  praćenje troškova (jednokratnih i na rate)
  •  provjera raspoloživih iznosa za potrošnju.

 

Od 2.10.2024. internetske kupnje kreditnom karticom možete potvrđivati i preko aplikacije George i/ili preko mBankinga, ovisno o tome u koju ste se aplikaciju posljednju prijavili.

Obavijesti o troškovima

Kao i dosad, i nakon 1.10.2024. obavijesti o troškovima primat ćete poštom.

Novost je i da nakon tog datuma možete ugovoriti i primanje obavijesti o troškovima e-mailom.

1.10.2024. promijenili su se podaci za plaćanje pa će na obavijesti o troškovima, koja će se izdati nakon tog datuma, biti navedeni novi IBAN i poziv na broj. Zato je važno da nakon tog datuma koristite nove podatke i provjerite ih prije plaćanja.

U slučaju da ipak platite obavijesti o troškovima koristeći stare podatke, vaša će se uplata proslijediti Erste banci (do 31.12.2024.), a nakon toga uplata će se vratiti na vaš IBAN.

Datum izdavanja vaše obavijesti o troškovima u rujnu 2024. ujedno će biti i datum izdavanja i svih sljedećih obavijesti.
Primjerice, ako vam je obavijest o troškovima izdana 25.9.2024., sve sljedeće obavijesti izdavat će se 25. u mjesecu.
Nakon 2.10.2024. promjena datuma izdavanja obavijesti o troškovima moguća je u poslovnici Erste banke.

Od 1.10.2024. produljili smo rok dospijeća za plaćanje obavijesti o troškovima samo za korisnike:

  • Diners Club Croatia Airlines i Visa Croatia Airlines poslovnih kartica s dosadašnjih 12 na 17 dana
  • Diners Club Exclusive poslovnih kartica s dosadašnjih 14 na 21 dan.

To znači da ćemo samo za obavijesti o troškovima koje su plaćene u dospijeću dodijeliti nagradne milje / nagradne eure.

SEPA izravno terećenje

Od 1.10.2024. prestaje usluga SEPA izravnog terećenja za otplatu troškova pa od tog datuma obavijesti o troškovima poslovni subjekti više neće moći plaćati uslugom SEPA izravnog terećenja.

Ako poslovni subjekt ima transakcijski račun u Erste banci, nakon 1.10.2024. može ugovoriti uslugu plaćanja obavijesti o troškovima terećenjem Erste transakcijskog računa. Ako ne ugovori uslugu, tada će troškove po kreditnim karticama iskazane na obavijesti o troškovima trebati podmiriti sam - digitalnim kanalima, u poslovnici banke ili na neki drugi način. 

Ako poslovni subjekt koristi transakcijski račun u drugoj banci, obavijesti o troškovima trebat će podmiriti sam.

Podsjećamo vas da se od 1.10.2024. mijenjaju podaci za plaćanje (novi IBAN i poziv na broj) pa je potrebno provjeriti podatke prije plaćanja.

Uživajte i dalje u D Club pogodnostima

Poslovni subjekti, čiji poslovni korisnici koriste Diners Club Exclusive poslovne kartice, svojom potrošnjom i dalje sudjeluju u D Club nagradnom programu, u kojem sakupljaju nagradne eure, po istim uvjetima i pravilima kao i prije.

Neiskorišteni nagradni euri 2.10.2024. prenijet će se u banku, a poslovni subjekti moći će ih iskoristiti preko svojeg financijskog zastupnika. Napominjemo da prikaz potencijalnih nagradnih eura trenutačno nije vidljiv u aplikaciji George.

Uvjeti korištenja za Miles & More nagradni program, uslugu Airport Lounge te ostvarivanje prava na police osiguranja - ostaju isti.

Usluge ASIST+

Od 1.10.2024. poslovni korisnici više neće moći ugovoriti usluge ASIST+* ugovornim terećenjem Diners Club, Visa i Mastercard kartica.

Poslovnim korisnicima će usluge ASIST+, koje su aktivne 30.9.2024., vrijediti do isteka i neće se više automatski obnavljati.

Usluga ASIST+ Pomoć na cesti PREMIUM korisnicima Diners Club Exclusive poslovnih kartica nastavit će se obnavljati i dalje kao dio paketa pogodnosti.

Ako poslovni korisnici i dalje žele koristiti usluge ASIST+, mogu se obratiti ORYX Asistenciji na +385 995267770 ili na info@oryx-asistance.com.

*Pomoć na cesti PREMIUM/Drive, Pomoć u kući, Autopass, Drugi auto, MobiExpress, Medins Basic, Medins Standard, Medins Premium.

Ugovaranje poslovnih kartica u Erste banci

Poslovni subjekti zahtjev za izdavanje poslovne kartice mogu podnijeti u poslovnici.

Usluga Erste FonStart

Besplatnom uslugom Erste FonStart (telefonsko bankarstvo) poslovni korisnik pozivom na 072 555 555 može saznati informacije o raspoloživom iznosu i potrošnji.

Informacije o obradi vaših osobnih podataka

Provođenjem statusne promjene Erste banka postaje novi voditelj obrade vaših osobnih podataka. To znači da ćete se za sva pitanja i ostvarivanje prava u obradi vaših podataka moći obratiti banci na erstebank@erstebank.hr, adresu sjedišta banke, telefonski broj 0800 7890, u poslovnicama ili na kontakt službenika za zaštitu podataka: SZOP@erstebank.hr ili Ivana Lučića 2, Zagreb (za službenika za zaštitu podataka).

Nakon 2.10.2024. podatke možete ažurirati u poslovnicama Erste banke, a dodatne informacije moći ćete pronaći u Informacijama o obradi podataka koje će banka objaviti na www.erstebank.hr, na digitalnim kanalima te u poslovnicama Erste banke.

Kontaktirajte nas na:

Prigovor najjednostavnije možete poslati online.

Dokumentacija