Vaša sigurnost
nam je važna

U Erste banci kontinuirano brinemo o sigurnosti usluga koje pružamo, da bi vaše iskustvo bankarenja bilo što bezbrižnije. Što sve radimo?

Banka ima nekoliko timova koji su zaduženi za vašu sigurnost. Brinemo o ispravnoj identifikaciji korisnika, automatski vas odjavljujemo nakon perioda neaktivnosti i uspostavili smo niz aktivnosti i alata kojima održavamo sigurnost cijelog sustava. I vi ste važna karika u njemu. Pročitajte više o ovoj važnoj temi i saznajte kako se zaštiti od sigurnosnih prijetnji u digitalnom svijetu.

Naučite prepoznati prijevaru

„Ako zvuči predobro – vjerojatno nije istinito“

Prevaranti nikada ranije nisu bili ovako domišljati u pokušaju da dođu do vaših podataka i zlouporabe ih. Ipak, da bi u tome uspjeli trebaju i vašu pomoć. Zato je važno znati prepoznati sumnjive ponude.

  • Našli ste dobru cijenu, ali nemate iskustva s kupovinom na ovom webshopu? Uvijek provjerite jeste li na sigurnoj internetskoj stranici prije upisivanja osjetljivih podataka.
  • Posao i uvjeti rada zvuče predobro? Prevaranti često koriste ovu taktiku kako bi namamili žrtve da im daju svoj novac ili osobne podatke.
  • Jeste li provjerili e-mail adresu i naziv domene pošiljatelja? Prevaranti ponekad koriste e-mail adrese koje su vrlo slične legitimnim adresama.
  • Hitno od vas traže novac? Prevaranti će često pokušati stvoriti osjećaj hitnosti kako bi izvršili pritisak i lakše došli do vašeg novca.
  • Dvoumite se što učiniti? Zapamtite, uvijek je bolje biti oprezan i ne otkrivati osjetljive informacije.

Vrste prijevara

Igrajte na sigurno

Ne koristite istu lozinku za sve servise

Instalirajte aplikaciju za mobilno bankarstvo isključivo iz trgovina Google Play ili AppStore

Ne dijelite lozinke i pristupne podatke s drugima

Pristupajte George Webu i NetBankingu samo preko službene stranice banke

Redovito ažurirajte mobitel i računalo

Ne koristite online bankarstvo i ne unosite osjetljive podatke dok ste spojeni na javnu Wi-Fi mrežu

Instalirajte antivirusni softver

Pratite aktivnost na svojim računima i ako primijetite bilo što neobično – kontaktirajte banku

Ne objavljujte osobne podatke na internetu, peticijama ili sumnjivim nagradnim igrama

Što napraviti ako trebate pomoć:

  • Ako mislite da je vaš uređaj zaražen, ovdje slijedite upute
  • Ako ste izgubili mobitel na kojem ste koristili George i mBanking ili vam je uređaj ukraden, javite nam se na erstebank@erstebank.hr ili na 0800 7890
  • Ako mislite da ste žrtva prijevare, odmah nam se javite na iznad spomenute kontakte ili dođite osobno u poslovnicu.

Erste Cyber Guardian
Čuvar vaše sigurnosti

Pokretanjem ovog projekta napravili smo važan iskorak u jačanju sigurnosnih kapaciteta banke i podizanju razine znanja i svijesti o kibernetičkim prijetnjama.

Obavijesti o prijevarama