Prevaranti SMS-om šalju lažno upozorenje o sudskom pozivu. U poruci je uključen i link koji vodi na lažnu prijavu u sustav e-Građani, a nakon toga i na lažnu prijavu u NetBanking.

Ako dobijete takvu poruku, nemojte kliknuti na link i nipošto ne unosite svoje podatke. Poruka i lažne stranice dizajnirani su da vam ukradu podatke kojima inače pristupate svojim financijama.

Javite nam se na besplatan broj 0800 7890 ako sumnjate da ste već dobili takav SMS i kliknuli na link.

Važno je upamtiti da Erste banka od vas nikada neće tražiti privatne i osjetljive podatke telefonski ili e-mailom. 

Sigurnosne preporuke:

Erste banka čini sve kako bi se odbili i spriječili napadi na račune klijenata. Međutim, bez angažmana korisnika internetskog bankarstva to nije dovoljno za sprečavanje napada. Naime, napadi su usmjereni na računala klijenata i zato je vrlo važno pridržavati se svih sigurnosnih pravila:

  • održavajte osobna računala sigurnima od zlonamjernih programa korištenjem najnovijih verzija antivirusnih programa
  • redovito provodite sigurnosne mjere (npr. nikada ne otvarajte linkove niti privitke pristigle s nepoznatih e-mail adresa, ne instalirajte aplikacije i programe iz neprovjerenih izvora i slično)
  • čuvajte tajnost svojih pristupnih podataka, uključujući i zaporku za korištenje Display kartice, kao i samu karticu
  • želimo posebno naglasiti da vam za prijavu u George nije potreban niti jedan drugi podatak osim korisničkog imena i zaporke, koju dobivate pritiskom brojke 6 na Display kartici ili prijavom u svoj mToken
  • niti jedan djelatnik Erste banke nikada vas e-mailom ili telefonom neće tražiti da odate svoje korisničke podatke (korisničko ime, zaporku te sve jednokratne zaporke koje generira Display kartica ili mToken).

Više o tome što banka čini za vaši sigurnost saznajte na: Sigurnost (erstebank.hr).